Air Bank zvítězila v odborné soutěži Marketingový počin roku 2014/15

16. ročník konference Marketing Management přinesl kromě bohatého odborného programu také vyhlášení vítězů ocenění Marketingový počin roku 2014/15. Za český trh bodovala Air Bank se známými spoty o bankéřích.

V rámci tuzemského trhu se utkaly tři společnosti, které na základě spontánních ohlasů u zákazníků získaly prvenství ve svých kategoriích: Air Bank (kategorie Služby), Kofola ČeskoSlovensko (kategorie Produkty) a Kaufland (kategorie Obchod). Ocenění a trofej pro absolutního vítěze si odnesla Air Bank.

Není bez zajímavosti, že výsledky hlasování odborníků o Marketingovém počinu napříč kategoriemi se shodují i s četností spontánního jmenování kampaní spotřebiteli při výzkumu. Je vidět, že humor a emoce fungují, jak u zákazníků, tak odborníků.

TZ: Blue Events, s. r. o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Jednodušší cesta k národním dotacím

Ilustrační foto: Praha Press

Ministerstvo zemědělství už většinu z nich vyplácí formou sazeb.

Zvýšení šance na vylíhnutí zdravého kuřete

Ilustrační foto: pixabay.com

Pokles líhnivosti ze skladovaných vajec v líhňařských provozovnách je možné eliminovat jejich průběžným zahříváním.

Příčiny stresu u rostlin pomůže odhalit umělá inteligence

Foto: VŠB-TUO, Ostrava

Vědci z Fakulty elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO, tým Signal Lab pod vedením Radka Martinka, se zapojili do výzkumu,...

Na péči o krajinu a rozvoj venkova půjde 2,6 miliardy korun

Ilustrační foto: pixabay.com

Ministr Výborný schválil pravidla pro dotace na pozemkové úpravy.

reklama
reklama reklama reklama