Air Bank zvítězila v odborné soutěži Marketingový počin roku 2014/15
16. ročník konference Marketing Management přinesl kromě bohatého odborného programu také vyhlášení vítězů ocenění Marketingový počin roku 2014/15. Za český trh bodovala Air Bank se známými spoty o bankéřích.
V rámci tuzemského trhu se utkaly tři společnosti, které na základě spontánních ohlasů u zákazníků získaly prvenství ve svých kategoriích: Air Bank (kategorie Služby), Kofola ČeskoSlovensko (kategorie Produkty) a Kaufland (kategorie Obchod). Ocenění a trofej pro absolutního vítěze si odnesla Air Bank.
Není bez zajímavosti, že výsledky hlasování odborníků o Marketingovém počinu napříč kategoriemi se shodují i s četností spontánního jmenování kampaní spotřebiteli při výzkumu. Je vidět, že humor a emoce fungují, jak u zákazníků, tak odborníků.
TZ: Blue Events, s. r. o.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Zvýšení šance na vylíhnutí zdravého kuřete

Pokles líhnivosti ze skladovaných vajec v líhňařských provozovnách je možné eliminovat jejich průběžným zahříváním.
Příčiny stresu u rostlin pomůže odhalit umělá inteligence

Vědci z Fakulty elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO, tým Signal Lab pod vedením Radka Martinka, se zapojili do výzkumu,...
Na péči o krajinu a rozvoj venkova půjde 2,6 miliardy korun

Ministr Výborný schválil pravidla pro dotace na pozemkové úpravy.