České ceny za PR jsou rozdány
Vyhlášení výsledků České ceny za PR se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, které již tradičně patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky.
Všechny kategorie 12. ročníku Ceny byly velmi dobře obsazené. Největší počet projektů nominovaných na shortlist měly agentury: Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor – PR.Konektor + Konektor Social (13), AC&C (9), AMI Communications (9), Bison&Rose (8). Nejvíce ocenění si nakonec odnesli zástupci agentur: PR.Konektor + Konektor Social (10), AC&C (8), Ogilvy Public Relations (7) a Donath Business&Media (4+1).
V konkurenci 156 přihlášených projektů a 310 přihlášek se absolutním vítězem stal projekt „20 minut nad Londýnem" vytvořený agenturou Omnimedia pro Českou mincovnu. Jednalo se o prezentaci České mincovny na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem.
16.6.2017; TZ: APRA
Komentáře
K článku bylo přidáno 1 komentář.
Elena 23.6.2017 18:17
Kdy konečně skončí např.PR - což je česky reklamní článek. Nebo kdy se přestane používat anglická a jiná květnatá cizojazyčná mluva v televizní reklamě?
Zvýšení šance na vylíhnutí zdravého kuřete

Pokles líhnivosti ze skladovaných vajec v líhňařských provozovnách je možné eliminovat jejich průběžným zahříváním.
Příčiny stresu u rostlin pomůže odhalit umělá inteligence

Vědci z Fakulty elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO, tým Signal Lab pod vedením Radka Martinka, se zapojili do výzkumu,...
Na péči o krajinu a rozvoj venkova půjde 2,6 miliardy korun

Ministr Výborný schválil pravidla pro dotace na pozemkové úpravy.