Hledá se partner na nejméně 1 196 reklamních ploch v metru
Dopravní podnik hlavního města Prahy vypsal poptávkové řízení na pronájem ploch v metru pro umístění prosvětlených reklamních nosičů. Jedná se o pronájem nejméně 1 196 ploch v pražském metru k instalaci city light vitrín.
City light vitríny jsou prosvětlené reklamní nosiče umístěné na frekventovaných místech v Praze. Poptávkové řízení bude dvoukolové, uchazeči musí složit milionovou kauci. Zadávací dokumentace je na internetových stránkách DPP k dispozici v češtině a angličtině, aby DPP přilákal také zahraniční zájemce. Uchazeči mají šestitýdenní lhůtu pro podání nabídek.
„Hledáme partnera na dlouhodobý pronájem ploch pro umístění reklamních city light vitrín. Nabízíme desetiletý pronájem s opcí na dalších pět let. Slibujeme si od toho minimálně zdvojnásobení současných příjmů z pronájmu těchto ploch," říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že zájemci mají šest týdnů na podání nabídek.
Jediným hodnoticím kritériem výběru partnera bude výše nabídkové ceny. Minimální cena za pronájem jedné plochy pro umístění jedné city light vitríny je 20 000 Kč ročně.
26. 3. 2017; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Pražský vítěz Adapterra Awards 2024
Zvítězila budova pro výzkum i výuku s fasádou osázenou tisíci rostlinami.
Výstava Ženy na bojištích
U průchodu Armádním muzeem od cyklostezky je volně přístupná výstava Ženy na bojištích a v zázemí.
Výstava Olympijské příběhy v Praze
Výstavou Olympijské příběhy připomene Národní muzeum úspěchy českých sportovců za posledních více než 100...
Letečtí záchranáři mají v Praze novou moderní základnu
Byli unikátem na území tehdejšího Československa a po více jak 37 letech od prvního vzletu nyní letečtí záchranáři,...