Hyundai upevňuje postavení silné dvojky českého trhu

Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.

Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží vůz Hyundai i30 s 1946 prodanými vozy. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.

Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Kontrola kamionů od července

Foto: MD ČR

Inspektoři silniční dopravy budou od července kontrolovat kamiony, rozhodla sněmovna.

Podpora lepší péče o krajinu

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Zcela nové podpory dostanou zemědělci při zakládání tůní, remízků a mokřadů i na pásové střídání plodin.

Připraveno je 250 milionů korun pro podnikatele

Ilustrační foto: Praha Press

MPO znovu podpoří inovační výkonnost českých firem.

Genová databáze pro šlechtění včely medonosné

Ilustrační foto: pixabay.com

Vědci vytvořili unikátní genovou databázi, která může pomoci se šlechtěním včel.

reklama
reklama reklama