Hyundai upevňuje postavení silné dvojky českého trhu
Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.
Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží vůz Hyundai i30 s 1946 prodanými vozy. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.
Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Kabely pro jaderné elektrárny budou bezpečnější a vydrží déle
Vyvinout silové a sdělovací kabely, které budou použitelné pro rekonstrukci nebo výstavbu nových bloků jaderných...
Pěstitele drtí levné dovozy i vrtochy počasí
Na tržbách za obiloviny a olejniny letos přijdou o 7 miliard korun.
Myslivecký zákon povede k přemnožení zvěře
Novela mysliveckého zákona, kterou mají v září projednat poslanci, vzbuzuje u zemědělců oprávněné obavy, že...
Potřebujeme novelu mysliveckého zákona
Hlavním cílem novely zákona o myslivosti, kterou připravilo Ministerstvo zemědělství, je snížit vysoké stavy spárkaté...