Ideální dárek pro muže?

Vybrat originální a mužný dárek pro kamaráda, přítele nebo manžela bývá občas pořádný oříšek.

Zabrousíte na internet a hned vám nabídnou pánské šperky, hodinky, značkový textil, parfémy, nějaký alkohol, adrenalinové zážitky, dárkové balíčky všeho druhu. Konečně objevíte ruční mytí i balíček s drahou autokosmetikou a tím nejdražším voskem, o které jste nikdy neslyšeli. Hlavně, že ochrání lak od škrábanců a před slunečním zářením. To je ono, řeknete si. Možná se dokonce necháte přesvědčit a nakoupíte. Spontánní nakupování na internetu nás všechny baví.

Ale jaká je skutečnost? Opravdu je péče o osobní automobil doménou mužů? Proč opakovat klišé zavrtaná do kožichu všednosti? Přece stále více vídáme za volantem ženu. A sledovali jste někdy řidiče, který si přijel do myčky nebo vyluxovat ve svém čtyřkolovém miláčkovi? Jste si jistí, že to byl muž? Až si pečlivě prohlédnete naše fotografie, určitě si povšimnete, čím se muž na obrázcích zabývá.

Ideální dárek pro muže? foto Praha Press

Ideální dárek pro muže? foto Praha Press

Ideální dárek pro muže? foto Praha Press

Je nutné si přiznat, že se ve dvacátém prvním století životní styl proměnil a rovnost mužů a žen se řítí svou cestou.

 

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Na led! – Hokej a bruslení v obrazech

Na led! – Hokej a bruslení v obrazech/NGP

Národní galerie představuje výstavu, která otevírá téma bruslení a hokeje ve výtvarném umění. Od bruslení na...

Rozšířila se výstraha před extrémními dešti

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Na MŽP jednala Ústřední povodňová komise, doporučuje omezit akce a nevstupovat do lesů.

Do lesa chodili loni lidé častěji

Foto: houbaření/ Stanislava Nopová

Nasbírali ale méně lesních plodů než obvykle.

Podařilo se prosadit omezení pyrotechniky

Ilustrační foto: pixabay

Sníží se hluk, který způsobuje stres dětem, seniorům a zvířatům, nebezpečí úrazů a požárů a znečištění...

reklama reklama
reklama