Jaké reklamní kampaně přinášejí radost spotřebitelům a jaké komunikačním odborníkům?
Letošní již 16. ročník konference Marketing Management, který se uskuteční 14. května 2015 v Divadle ARCHA, přinese zajímavou přehlídku toho nejlepšího, co rozradostnilo odbornou veřejnost v konfrontaci s tím, co se líbí zákazníkům a spotřebitelům.
Letošní téma „Jak do marketingu vrátit RADOST?" reflektuje mnohokráte prokázanou skutečnost, že prostřednictvím pozitivních emocí vytváří firma silnější a dlouhodobější vztah mezi nabízeným produktem či značkou a spotřebitelem. Jak však tyto pozitivní emoce vyvolat? Co u spotřebitelů nejlépe funguje?
Marketingový počin roku
Součástí programu Marketing Managementu bude již potřetí přehlídka kampaní usilujících o titul Marketingový počin roku, které spotřebitelé zaznamenali jako nejvýraznější a svým způsobem nejmilejší, nejzábavnější či nejvtipnější. Zkrátka těch, které jim udělaly největší radost. Stane se tak na základě výsledků spotřebitelského výzkumu GfK.
Sběr spontánních tipů na zajímavé marketingové počiny probíhal pomocí CAWI ankety v rámci on-line panelu GfK v ČR i SR, a to ve dvou kolech v různých časových obdobích, aby zajistil objektivní podklady.
Shromážděné návrhy komunikačních kampaní, které zaujaly spotřebitele, jsou utříděny z hlediska tří kategorií (Služby, Produkty, Ostatní) a v každé budou na základě nejvyššího počtu nominací na marketingový počin roku určeni vítězové. Zástupci společností s nejúspěšnějšími kampaněmi vystoupí následně v programu konference Marketing Management, aby se zúčastnili soutěžního klání o absolutního držitele ocenění Marketingový počin roku. O absolutním vítězi rozhodne audience účastníků konference.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách
V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...
Obsluhující v hernách bydleli
Nelegální činnost provozovali nonstop. Ostravští celníci ze sekce Pátrání provedli v září závěrečnou realizaci...
Odklad zavedení Nařízení o odlesňování
Zemědělci, potravináři i obchodníci společně žádají ministra zemědělství: Vyjednejte odložení Nařízení...
Dotace státu a EU určené na rozvoj nákladní kombinované dopravy
Podpora státu měla vést k posílení přepravy zboží po železnici nebo vodní cestou. Místo toho roste silniční...