Každá žena může být krásná
V Galerii Harfa se 1. května 2014 uskuteční Charitativní módní přehlídka podpořená z programu Think Big.
Koncept přehlídky vymyslela Adéla Homolová, potřebné náležitosti s ní zařizuje Simona Müllerová a s realizací kromě Galerie Harfa pomáhá Nadace Telefónica v rámci projektu Think Big, do kterého se se svým návrhem přihlásila – a byla vybrána. Cílem jejího návrhu bylo ukázat, že touhu být krásná má opravdu každá žena a zaslouží si, aby se tak také cítila.
Charitativní módní přehlídku podporují obchody v Galerii Harfa, které na ni poskytnou oblečení a obuv, a to konkrétně Salamander, Marks and Spencer, C&A a CCC Boty.
Adéla Homolová je studentka 3. ročníku Gymnázia v Mostě. Jejím snem je stát se osobní stylistkou a vzhledem ke svému velkému zájmu o módu by po maturitě chtěla studovat ve Velké Británii na London College of Fashion. „Nyní bych alespoň ráda někomu pomohla. Protože to, jak se cítíme, se odráží ve všech sférách našeho života," dodává k celému projektu.
Galerie Harfa ONYX GROUP Praha
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL
.jpg)
Pro zájemce a obdivovatele nových nápadů a řešení upozorňujeme na 19. ročník Festivalu designu v polské Łódźi.
Jednorázový poplatek, nebo předplatné?

dTest: Spotřebitelé, kteří na internetu hledají pomoc s tvorbou životopisu, lokací ztraceného telefonu nebo vyhledávají...
Co lze vyčíst z obalu potravin?

Funkce potravinářského obalu jako komunikačního a informačního prostředku.
Jak postupovat při nadměrné hlukové zátěži?

Nejdůležitější úlohu při ochraně obyvatelstva před škodlivinami včetně hluku mají orgány ochrany veřejného...