Letiště Praha na cestě k budoucnosti

Chystají se nové linky, obchody i parkování na míru.

Rychlejší odbavení, lepší nabídka služeb, parkování na míru nebo nová přímá spojení. Letiště Praha konečně po pandemické krizi může představit plány svého rozvoje na další roky.

Cestující se díky tomu mohou těšit na výraznější komfort pří cestování už i při cestě na letiště. Nové plány podporuje přes 90 procent obyvatel České republiky. Rozvoj letiště do roku 2030 přinese 200 přímých spojení, 37 dálkových linek a 10 000 parkovacích míst. V neposlední řadě bude letiště uhlíkově neutrální.

Rozšíření kapacity Terminálů

V rámci rozvoje a rozšíření terminálů dojde k navýšení kapacity na 21,2 milionů cestujících a zdvojnásobení špičkové hodinové kapacity. Výkonný ředitel provozu letiště Martin Kučera mluví také o Centrální bezpečnostní kontrole na Terminálu 1. „Zlepšíme tím komfort pro cestující, umožníme efektivnější využití kapacit a přesun části Schengenského provozu do Terminálu 1. Rozšíření kapacity Terminálu 2 pak zajistí multifunkční provoz a flexibilitu v obou režimech Schengen a non Schengen. Jednotliví dopravci navíc budou mít přidělený k odbavení vždy jen jeden konkrétní terminál a zlepší se tím i orientace pro cestující.“

3. 10. 2023; TZ: MD ČR

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

HYDROPOLIS /ÚMČ Praha 10

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...

Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

Červený Vrch/ÚMČ Praha 6

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.

Praha má po 74 letech novou vozovnu

Foto: DPP - Petr Hejna

Do Hloubětína se ode dneška vrací tramvaje.

Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Foto: ÚMČ Praha 2

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.

reklama reklama
reklama reklama