Mezi nejčastější módní prohřešky Čechů patří špatná velikost oblečení a ponožky v sandálech
V rámci představení nové komunikační kampaně Centra Chodov a Centra Černý Most nazvané Unexpected Shopping byl ve spolupráci s agenturou STEM/MARK realizován výzkum, který se zaměřil na přístup Čechů k módě.
Výsledky ukázaly, že za nejčastější módní prohřešek u žen považujeme nevyhovující velikost oděvu (51 %) a u mužů ponožky v sandálech (65 %). Více než polovina respondentů (53 %) rovněž uvedla, že se o módní trendy nezajímá, avšak stejné procento by na druhou stranu bylo ochotné pod dohledem odborníka ze dne na den svůj styl změnit.
Centrum Chodov a Centrum Černý Most vstupují prostřednictvím originální komunikace do jarní sezóny také v novém kabátě a s mottem „Měníme stereotypy". Obě centra tak chtějí motivovat své zákazníky k bourání zažitých módních předsudků a inspirovat je k větší kreativitě a hravosti, ale i ukázat, že jim nabízejí mnohem více než jen nákupy. Unexpected Shopping přináší zároveň v dubnu všem návštěvníkům center mnoho nečekaných překvapení.
Nová kampaň Unexpected Shopping („nečekané nákupy" či „nakupování s překvapením") společnosti Unibail-Rodamco znamená celoevropskou revoluci ve světě nakupování na té nejvyšší úrovni. Vůbec poprvé se totiž s jednotnou vizuální identitou představí 24 předních nákupních center ze 13 evropských zemí a Česká republika nebude díky Centru Chodov a Centru Černý Most výjimkou.
Za největší ze stereotypů a chyb v oblékání u žen označili dotazovaní nevyhovující velikost oděvu (51 %), na pomyslném druhém místě skončila špatná velikost podprsenky deformující prsa (42 %), pánové zase „zabodovali" ponožkami v sandálech (65 %) stíhanými ledvinkou přes tílko (50 %). Trojici módních prohřešků pak u obou pohlaví uzavírá neudržovaná obuv (35 % u žen, 44 % u mužů).
„Výzkum, který jsme provedli, potvrzuje, že si Češi jsou vědomi zažitých módních stereotypů u obou pohlaví. Zároveň se ale nebojí změny svého módního stylu. Obě naše nákupní centra je chtějí novou originální kampaní Unexpected Shopping inspirovat a potěšit mnoha překvapeními, jež na ně budou v rámci jejího představení čekat. Chceme jimi ukázat, že zákazníkům nabízíme zážitky za hranicí pouhého nakupování, ať už se jedná o designové prostředí našich center, exkluzivní značky, prémiové služby, atraktivní doprovodné programy nebo špičkovou péči," řekla Kristína Naňová, marketingová manažerka Unibail-Rodamco Česká republika.
Na otázku, zda se oblékáme podle aktuálních trendů, nadpoloviční většina respondentů (53 %) odpověděla záporně – buď jsou pro nás příliš extravagantní (21 %) nebo nás vůbec nezajímají (32 %). Oproti tomu 44 % Čechů trendy sleduje, ale přizpůsobuje si je vlastnímu stylu a pouhá 3 % šatník pravidelně obměňují podle poslední módy. Zároveň ale 53 % respondentů uvedlo, že jsou nakloněni případné změně stylu svého oblékání ze dne na den, pokud by k dispozici měli radu odborníka (ženy v 65 % a muži ve 42 % případů).
Respondenti při výčtu módních nedostatků, které by si přáli změnit, nejčastěji zmiňovali absenci barev a elegance.
Zákazníci Centra Chodov i Centra Černý Most mají příležitost s touto proměnou začít každý čtvrtek, kdy jim své poradenství nabízejí profesionální stylistky. Celý duben se v obou centrech díky Unexpected Shopping navíc ponese ve znamení nečekaných zážitků a překvapení.
TZ: Unibail-Rodamco
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Na led! – Hokej a bruslení v obrazech
Národní galerie představuje výstavu, která otevírá téma bruslení a hokeje ve výtvarném umění. Od bruslení na...
Rozšířila se výstraha před extrémními dešti
Na MŽP jednala Ústřední povodňová komise, doporučuje omezit akce a nevstupovat do lesů.
Podařilo se prosadit omezení pyrotechniky
Sníží se hluk, který způsobuje stres dětem, seniorům a zvířatům, nebezpečí úrazů a požárů a znečištění...