Moderní garáž a parkovací výtah
Ve velkých městech je největším problémem parkování. Každý hledá možnost podle svých možností. U rodinného domu je už výhrou parkování na vlastním pozemku. Přibývají kryté pergoly, garáže dřevěné, plechové, montované nebo také prefabrikované.
Každý realitní agent potvrdí, že možnost parkování na pozemku a dobrá garáž je také jedním z důležitých faktorů, který ovlivňuje rozhodování kupců, zda si dům pořídit nebo ne. Garáž navyšuje hodnotu a je jakýmsi bonusem k budoucímu bydlení.
Pro člověka, který zvažuje, jaký druh garážového stání je nejlepší, je většinou rozhodujícím faktorem cena a to, zda získá stavební povolení. Výstavba svépomocí je laciná, ale jsou i jiné možnosti, jak garáž pořídit levně. U nás je nyní velká obliba plechových stavebnic, které je možné instalovat samostatně i jako řadové garáže. Tuto variantu využívají jak firmy, tak soukromé osoby. Samostatnou kapitolou jsou prefabrikovaná garážová stání. Na připravený pozemek je dopraví výrobní firma jeřábem. Zákazník si může vybrat z několika různých velikostí a způsobu vybudování. Je na každém, zda si garáž nechá vyrobit na klíč nebo ji dokončí svépomocí.
Parkovací výtah je i u nás blízkou budoucností, protože se rádi inspirujeme ve světě. Jedna rodina v Londýně měla u rodinného domu parkování pro dvě auta. Potřeba rozšířit parkování pro všechny čtyři obyvatele domu je vedla k rozhodnutí zakoupit parkovací výtah. Originální řešení nyní láká zvědavce. Výtah se podle potřeby nastaví pro nájezd dvou vozů, další dva pak zajíždějí s výtahem do země. Na místě pro dva vozy, nyní parkují čtyři.
Stanislava Nopová
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Nákup nemovitostí se prodražuje

ČSOB Index bydlení: Ceny bytů loni vzrostly o silných sedm procent na nový rekord.
Florenc21 nabídne moderní bydlení i kanceláře

Mezinárodní porota vedená renomovaným německým architektem Stefanem Behnischem vybrala postupující týmy čtyř souběžných...
Ředitelství silnic a dálnic začalo stavět novou část Pražského okruhu

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začalo stavět 12,6 kilometru dlouhý úsek Pražského okruhu z Běchovic na D1.