Moderní přístup k bankovnímu účtu
Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů.
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou za měsíc přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.
Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.
"Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.
18. 1. 2022, TZ: Raiffeisenbank
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL
.jpg)
Pro zájemce a obdivovatele nových nápadů a řešení upozorňujeme na 19. ročník Festivalu designu v polské Łódźi.
Jednorázový poplatek, nebo předplatné?

dTest: Spotřebitelé, kteří na internetu hledají pomoc s tvorbou životopisu, lokací ztraceného telefonu nebo vyhledávají...
Co lze vyčíst z obalu potravin?

Funkce potravinářského obalu jako komunikačního a informačního prostředku.
Jak postupovat při nadměrné hlukové zátěži?

Nejdůležitější úlohu při ochraně obyvatelstva před škodlivinami včetně hluku mají orgány ochrany veřejného...