Na Letišti Praha pomůže nová služba se ztracenými zavazadly
Již druhou technologickou novinku v krátké době spustilo pro své cestující Letiště Praha. Po kiosku virtuální informační služby se nově jedná o samoobslužné kiosky reklamací zavazadel. Ty budou v prozatímním testovacím režimu cestujícím pomáhat při ohlašovaní ztraceného zavazadla.
Stanoviště kiosků se nachází v celním prostoru obou terminálů v blízkosti pásů pro výdej zavazadel.
„Nespornou výhodou nové technologie je také fakt, že informaci o ztraceném zavazadle kiosky automaticky předávají všem handlingovým společnostem, které odbavovaly předchozí návazné lety, na které cestující nastoupil před jeho samotným přistáním v Praze. Velmi se tak zjednoduší předávání informací v případě, že cestující ztratil zavazadlo v rámci přestupního letu," doplňuje Tomáš Vláčil, Ředitel provozu terminálů Letiště Praha.
Zavedením reklamačních kiosků se Letiště Praha zařazuje po bok některých světových letišť, kde podobné systémy již fungují.
27. 2. 2019; TZ: Letiště Praha
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...
Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.
Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.