Nová pravidla pro akce na pražských náplavkách vycházejí vstříc místním

Pravidla pro výběr pořadatelů a pro uskutečnění krátkodobých akcí na pražských náplavkách se od 1. července 2019 mění, úpravy mají za cíl brát větší ohled na život místních obyvatel.

Nově může každý pořadatel akcí na palubách kotvících lodí a v prostoru náplavek provozovat akce pouze s akustickou hudbou. Na potřebě úpravy pravidel se shodli zástupci TCP, zástupci spolku Praha Ohleduplná a primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.

Nová pravidla tak například povolují reprodukovanou hudbu jen uvnitř uzavřených prostor kobek a lodí. Povolená je dále podkresová reprodukovaná hudba na palubách, zahrádkách a během jednorázových akcí, pokud se zvuk nešíří dál mimo tyto prostory.

„Pražské náplavky jsou oblíbeným místem setkání jak Pražanů, tak turistů. Denně na ně zamíří tisíce lidí. Je ale důležité dbát na to, aby se v jejich okolí dobře žilo i rezidentům," říká primátor hl. m. Prahy Zdeněk Hřib a dodává: „Vzhledem k rychlému zavedení upravených pravidel vycházíme vstříc pořadatelům, kteří mají již naplánované akce v průběhu července a srpna a uzavřené smlouvy. Na realizaci těchto akcí jim udělujeme výjimku, přechodná doba ale skončí 31. srpna 2019."

4. 7. 2019; TZ: MHMP

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

HYDROPOLIS /ÚMČ Praha 10

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...

Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

Červený Vrch/ÚMČ Praha 6

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.

Praha má po 74 letech novou vozovnu

Foto: DPP - Petr Hejna

Do Hloubětína se ode dneška vrací tramvaje.

Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Foto: ÚMČ Praha 2

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.

reklama reklama
reklama reklama