Nový Renault Trafic: Na cestě jako v kanceláři

Nový Trafic přichází s dynamickým a robustním stylem. Jeho čelní část nese novou identitu značky Renault. Design interiéru se radikálně vyvíjí. Je koncipovaný tak, aby byl praktický a komfortní, přejímá stylistické prvky osobních vozidel a zahrnuje 14 úložných prostor pro jednoduché uložení předmětů potřebných pro každodenní práci profesionálů.

Jeho interiér byl koncipován jako skutečná „mobilní kancelář" a zahrnuje celou řadu příslušenství jako držáky mobilních telefonů a tabletů, prostor pro laptop vše pro zjednodušení života profesionála na palubě. Se spotřebou od 5,7 l / 100 km spojuje jeho nová třída motorů hospodárnost a výkonnost (točivý moment až 340 Nm a výkon 140 k). Průměrně bude v porovnání s modelem Trafic II spotřeba snížena o 1 l / 100 km, což představuje úsporu 1000 € během tří let. Nezapomnělo se ani na ložný prostor. Vozidlo nabízí s 4,15 m u L2 nejlepší délku ložného prostoru na trhu a zachovává si rozměry i „kubické" tvary, které si zákazníci cenili u modelu Trafic II.

Robustní a dynamický design exteriéru

Čelní část je expresivní a dynamická s prodlouženými a výraznými světly, které sousedí s širokým sáním vzduchu. Robustnost a praktičnost, které zákazníci očekávají, byla zachována prostřednictvím výrazného ochranného předního nárazníku a širokých bočních ochranných lišt. Podle „čtvercového" designu zadní části lze dobře odhadnout velký ložný objem.

Praktický a komfortní design interiéru

Vnitřní prostor prochází obrovskou změnou. Zahrnuje 14 úložných prostor s celkovým užitným objemem 90 litrů pro uložení předmětů každodenní potřeby profesionálů. Přístrojová deska v moderním a technickém provedení se inspirovala světem osobních vozidel. Mezi typické stylové prvky značky Renault patří středová konzola ve formě totemu, která obsahuje multimediální systém a ovladače klimatizace. Vyšší třída se projevuje v ozdobných chromovaných prvcích okolo středového totemu, hlavice řadicí páky a předních reproduktorů, jakož i v krytech některých úložných prostor v palubní desce a čalounění.

Nová sedadla zajišťují dobrou boční oporu díky hustším pěnám a anatomičtějšímu tvaru. Konstrukce předního lavicového sedadla má zesílené bočnice na obou sedácích i opěradlech. Komfort ještě navyšuje loketní opěrka integrovaná v panelu dveří.

K nastavení optimálního komfortu řidiče slouží četná nastavení sedadla (výška, vzdálenost a bedra), jakož i výškové a podélné nastavení volantu. Sedadlo řidiče, volant a pedály jsou perfektně sladěny a minimalizují úsilí řidiče upravit svoji polohu řízení během dlouhých cest.

Vnitřní prostor byl pojat jako prodloužení kanceláře. Jako opravdová „mobilní kancelář" obsahuje důmyslné příslušenství pro upevnění telefonu, tabletu a laptopu v dosahu uživatele. Nový Trafic obsahuje s 90 litry nejvíce úložného prostoru na trhu a jeho cílem je zjednodušit každodenní život profesionálů na palubě.

Největší ložná délka na trhu

Nový Trafic představuje jedinou dodávku ve své kategorii, která je schopná se zavřenými dveřmi přepravit materiál o délce až 3,75 m u L1 a 4,15 m u L2, a to díky dvěma poklopům. První poklop se nachází v dolní části přepážky a prodlužuje ložný prostor o 41 cm a druhý pod sedadlem spolujezdce, který ho prodlouží o dalších 80 cm.

Systém blokace levých zadních dveří umožňuje přepravu ještě delších předmětů. Řidič tak může jet s otevřenými pravými dveřmi, přičemž levé dveře zůstávají kvůli viditelnosti registrační značky zavřené.

Se dvěma délkami, výškami a verzemi dodávka, hlubší kabina, rovná podlaha nebo přeprava osob nový Renault Trafic nabízí až 270 verzí. Ložný objem verzí dodávka činí 5,2 až 8,6 m3. Pro získání ještě většího ložného objemu nabízí nový Trafic (jako volbu) vnitřní zahrádku s užitečným zatížením 13 kg. Zahrádka má délku 2 m a výšku 25 cm a umožňuje uložení cca 10 měděných trubek nebo schůdků. Stropní příčník byl s ohledem na zatížení zesílen.

U nového Traficu je nyní k dispozici karta hands-free. Má dvojí funkci „hands-free": umožňuje na jednu stranu nastartovat a vypnout vozidlo pouhým stisknutím tlačítka „start" vozidla a na druhou stranu zamknout a odemknout dveře bez použití klíčku stisknutím ovladačem kliky dveří řidiče, spolujezdce nebo zadních dveří.

Stisknutím ovladače „ložný prostor" na kartě je možné otevřít pouze dveře ložného prostoru a nechat přední část zavřenou. Tato funkce je velmi praktická při častém nakládání a vykládání.

Pro snadný přístup na palubu se zabezpečením ložného prostoru je u všech klíčků v nabídce (včetně karty hands-free) k dispozici funkce „single door opening". Tato funkce umožňuje prvním stisknutím ovladače otevřít dveře na straně řidiče a druhým stisknutím zbytek dveří.

Z 60 příslušenství dostupných v katalogu je jich třicet určeno pro ložný prostor. Pro verze užitkového vozidla zde například najdeme dřevěné ochrany, dřevěné regály, plastovou podlahu, vnitřní zahrádku, osvětlovací rampu LED atd.

Hospodárné motory pro nižší provozní náklady

Se spotřebou 5,9 l / 100 km u užitkového vozidla a 5,7 l / 100 km u osobního vozidla patří nový Trafic mezi nejhospodárnější vozidla ve své kategorii.

Přínosem pro nižší provozní náklady jsou u nového Traficu i zajímavé intervaly údržby. Intervaly výměny se provádí každé dva roky / 40 000 km (co nastane dříve). Rozvodový řetěz je bezúdržbový.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Nový Renault Trafic, foto RENAULT ČESKÁ REPUBLIKA, a.s.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách

Foto: Generální ředitelství cel

V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...

Obsluhující v hernách bydleli

Foto: Generální ředitelství cel

Nelegální činnost provozovali nonstop. Ostravští celníci ze sekce Pátrání provedli v září závěrečnou realizaci...

Odklad zavedení Nařízení o odlesňování

Ilustrační foto: Praha Press

Zemědělci, potravináři i obchodníci společně žádají ministra zemědělství: Vyjednejte odložení Nařízení...

Dotace státu a EU určené na rozvoj nákladní kombinované dopravy

Foto: NKÚ

Podpora státu měla vést k posílení přepravy zboží po železnici nebo vodní cestou. Místo toho roste silniční...

reklama
reklama reklama reklama