Polovina Čechů by naspořené peníze investovala do rekonstrukce

Bydlení je pro Čechy tématem číslo jedna. Jak vyplynulo z výsledků průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisen stavební spořitelnu, téměř půlka respondentů, která má vlastní stavební spoření, by si z našetřených peněz zaplatila rekonstrukci svého bytu či domu. Další čtvrtina by pak investovala rovnou do koupě nové nemovitosti.

Stavební spoření je v tuzemsku všeobecně vnímáno pozitivně a těší se velké oblibě. V současné době ho má založeno téměř každý druhý Čech. Pro celých 79 % z nich představuje jeden z hlavních benefitů skutečnost, že jim stavebko usnadní pořízení vlastního bydlení. 89 % lidí také oceňuje státní příspěvek, jehož výše může být až 2 000 korun ročně.

Každý, kdo už stavebko má, by neměl zapomenout na to, aby včas vložil peníze na účet stavebního spoření a nepřipravil se tak o státní podporu za tento rok. Pro získání její maximální výše by měl vložit alespoň 20 000 korun. Klienti by to měli stihnout ještě před vánočními svátky, ideálně do 19. prosince 2018.

Zdroj dat: NMS Market Research,TZ: Raiffeisen stavební spořitelna

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Získávání geotermální energie z tunelu metra

Instalace potrubí pro zisk geotermální energie v tunelu Fassenhof v Německu Autor: Studie využití geotermální energie při výstavbě metra I.D v Praze///Instalace potrubí pro zisk geotermální energie

Geotermální energie z metra D bude využita pro vytápění nové výstavby na Nových Dvorech.

Program Oprav dům po babičce

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Zvýšil zájem o podporu komplexních renovací neúsporných rodinných domů.

V Praze vznikne nové hřiště

Foto: ÚMČ Praha 1

Praha 1 zahajuje práce na projektu venkovního workoutového hřiště ve Vlašské ulici.

Tunel Mrázovka slaví 20 let od otevření

Tunel Mrázovka/TSK Praha

Dnes si připomínáme významné jubileum – dvacáté výročí otevření automobilového tunelu Mrázovka. 

reklama
reklama reklama