Praha 2 je nejlepší pro podnikatele, má titul Město pro byznys

Nejlepší prostředí pro podnikatele je v hlavním městě v Praze 2. Ta se může pyšnit i nejlepším přístupem veřejné správy k podnikatelům.

Právě to jí vyneslo prestižní ocenění a titul Město pro byznys za rok 2017 ve srovnávacím výzkumu, v němž se hodnotí 205 obcí s rozšířenou působností a 22 pražských městských částí.

Diplom s titulem Město pro byznys převzal 8. března 2018 v sále Nové radnice na Mariánském náměstí tajemník Úřadu městské části Praha 2 Michal Kopecký, který neskrýval ohromnou radost.

„Jsem nadšený, do poslední chvíle jsem to netušil. Zvítězit mezi dvaadvaceti pražskými městskými částmi, kde je velmi silné konkurenční prostředí, je nádherné a zavazující zároveň. Chápu to jako kolektivní ocenění, jehož nelze dosáhnout bez nadšení a elánu týmu lidí, kterými jsem obklopen. Dřív nebo později se to totiž projeví, jestli někdo jen chodí do práce, nebo prací žije," řekl po převzetí ocenění tajemník Michal Kopecký.

Praha 2 tak znovu potvrdila renomé transparentní městské části, která je přívětivá vůči podnikatelům a vytváří jim ty nejlepší podmínky. Titul Město pro byznys získala již v letech 2012, 2013 a 2014 a nyní se vrátila zpět na výsluní.

8.3.2018; TZ: ÚMČ Praha 2

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

HYDROPOLIS /ÚMČ Praha 10

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...

Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

Červený Vrch/ÚMČ Praha 6

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.

Praha má po 74 letech novou vozovnu

Foto: DPP - Petr Hejna

Do Hloubětína se ode dneška vrací tramvaje.

Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Foto: ÚMČ Praha 2

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.

reklama reklama
reklama reklama