Praha je vítězem Best Value, nejvstřícnější destinací pro peněženku turisty

Výroční studie britské firmy Post Office, která srovná celkové výdaje na dovolenou ve 46 turisticky exponovaných městech celého světa, vyhlásila Prahu vítězem „Best Value", tedy destinací, která je k peněžence turisty nejvstřícnější. Žebříček srovnává cenu 8 turistických položek včetně večeře pro dva, nápojů či opalovacího krému.

Praze k prvenství v žebříčku dopomohly především nízké ceny jídel, porazila díky tomu i oblíbená letní přímořská letoviska Algarve (Portugalsko) či bulharské Zlaté Písky a španělské Costa del Sol. Ze světových metropolí nechala Praha za sebou Budapešť, Kapské město, Tokio i Nice.

Praha uspěla i v celosvětovém žebříčku cestovatelského portálu Trip Advisor. Ten vyhodnotil na základě uživatelských recenzí Prahu jako pátou nejlepší destinaci světa, v rámci Evropy získala druhou pozici. Umístění v první světové pětce přiřkli hlavnímu městu sami uživatelé, portál srovnal miliony cestovatelských recenzí, které Prahu hodnotily komplexně.

Na vítěznou příčku dosáhla marocká Marrákeš, na druhém místě si polepšil kambodžský Siem Reap. Vítěz loňského hodnocení - Istanbul - zůstal letos na stupních vítězů, byť mu podle recenzí patří až třetí příčka.

TZ: CzechTourism

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

HYDROPOLIS /ÚMČ Praha 10

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...

Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

Červený Vrch/ÚMČ Praha 6

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.

Praha má po 74 letech novou vozovnu

Foto: DPP - Petr Hejna

Do Hloubětína se ode dneška vrací tramvaje.

Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Foto: ÚMČ Praha 2

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.

reklama reklama
reklama reklama