Praha má novou tramvajovou smyčku Zahradní Město
Dopravní podnik hl. m. Prahy uvedl do provozu novou tramvajovou smyčku Zahradní Město.
Ve smyčce Zahradní Město bude nově končit noční linka č. 99, od zítřka sem DPP prodlouží spoje na lince č. 22, které původně končily na obratišti Radošovická. Stavba tramvajové smyčky Zahradní Město trvala necelých 5 měsíců, jejím zhotovitelem byly společnosti PORR a Hans Wendel. Předpokládané náklady na výstavbu smyčky jsou 98 milionů Kč, 85 % uznatelných nákladů pokryjí dotace EU z Operačního programu Doprava II.
Dvoukolejnou tramvajovou smyčku Zahradní Město DPP vybudoval pod Jižní spojkou na místě bývalého nevyužívaného prostoru. Smyčka je se stávající tramvajovou tratí ve Švehlově ulici spojena krátkou dvoukolejnou odbočkou, která vede Ždánickou ulicí od světelné křižovatky s Topolovou ulicí. Vnitřní kolej smyčky má kapacitu pro dvě tramvajové soupravy, na vnější kolej se vejde o jeden sólo vůz T3 navíc. Povrchy ve smyčce i na trati ve Ždánické ulici jsou asfaltové, v místech odstavných kolejí mlatové. Samotná smyčka Zahradní Město nebude mít žádnou zastávku. Nástupní i výstupní zastávkou pro ni bude stávající zastávka Zahradní Město ve Švehlově ulici.
15. 9. 2021; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...
Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.
Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.