Přeprava kusových zásilek vyžaduje dokonalou znalost trhů i partnerskou síť
Elektronické obchodování v posledních letech značně urychlilo a usnadnilo zahraniční obchod, to souvisí i se změnou požadavků zákazníků na přepravu kusových zásilek.
Zákazníci dnes preferují rychlé, levné, včasné a spolehlivé doručování zásilek, přičemž nejčastěji v případě přepravy kusových zásilek volí silniční dopravu. Konkurence na přepravním trhu je v České republice, resp. Evropě obrovská, možností přeprav jednorázových zásilek, resp. menších kusových zásilek je nepřeberné množství.
Je logické, že zákazníci upřednostňují silniční dopravu pro její flexibilitu - jak z hlediska času, kdy nakládky a překládky netrvají tak dlouho, jako je tomu u železniční dopravy, tak i z hlediska místa, kdy je možnost dodání v režimu „door-to-door".
Hledá se specialista
Ve chvíli, kdy se zákazník rozhodne pro přepravu kusových zásilek, narazí na problém v podobě nekonečného seznamu dopravních firem, spedičních a logistických společností, které se zaměřují na přepravu zásilek od kartonu nebo palety po celý kamion. Jak ale vybrat tu správnou a spolehlivou firmu, která zajistí bezpečnou a včasnou přepravu zásilky za rozumnou cenu? Některé firmy realizují tyto přepravy zcela samy, jiné prostřednictvím svých smluvních partnerů nebo zahraničních poboček. Řada firem inzeruje plně zabezpečenou přepravu s možností expresních služeb v režimu door-to-door, jiné nabízejí oborová řešení nebo jiné specializace. Ať už se zákazník rozhodne pro globálního hráče, který má své pobočky po celém světě, nebo menší dopravní firmu s úzkou specializací, je důležitá znalost daného přepravního trhu – tamní mentality, jazyka, možných bariér apod.
„Naše společnost je specialistou na přepravy mezi Českou republikou a zeměmi Balkánského poloostrova, působíme na tomto trhu již 18 let. Specializujeme se právě na přepravy kusových zásilek – prostřednictvím naší firmy mohou zákazníci posílat zásilky od kartonu až po kamion vč. doplňkových služeb. Naši zákazníci mohou využívat nejen logistické služby v tuzemském skladu v Říčanech u Prahy, ale i v logistických centrech našich zahraničních partnerů např. v Istanbulu, Izmiru, Soluni, Athénách, Sofii, Bukurešti nebo Bělehradě.", říká Atanasios Iliopulos, obchodní ředitel firmy GTL, spol. s r. o.
Kvalitní partnerská síť usnadní a zrychlí komunikaci
Právě Balkán může být jednou z oblastí, kde se kvalita přepravy odvíjí i od schopnosti zahraničního partnera dodržet domluvenou dodací lhůtu, nést rizika vyplývající z odpovědnosti za škodu na přepravovaném zboží, dostát všem daňovým a celním předpisům a přizpůsobit se flexibilně možným změnám v přepravní smlouvě. Jen kvalitní partner dodá celému systému přepravy kusových zásilek jistotu a minimalizuje riziko.
„Disponujeme dlouholetými zahraničními partnery na Balkáně a v některých zemích máme i vlastní zastoupení. Naši zástupci se postarají o bezproblémové vyzvednutí, resp. doručení zásilek, komunikují s odesílateli i příjemci v dané lokalitě a zajišťují logistický full service. Podstatné je, že k našim zákazníkům přistupujeme individuálně a nabízíme řešení na míru.", doplňuje Atanasios Iliopulos.
GTL realizuje přepravy kusových zásilek a kamionovou dopravu mezi Českou republikou a Balkánem v exportu i importu se znalostmi balkánských jazyků a mentality. Zaměřuje se na Turecko, Řecko, Rumunsko, Bulharsko, Makedonii, Moldávii a Srbsko. Svěřte své exportní nebo importní zásilky logistické společnosti GTL a máte jistotu, že bude v dobrých rukou.
24.2.2017; Ing. Lenka Čargová
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách
V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...
Obsluhující v hernách bydleli
Nelegální činnost provozovali nonstop. Ostravští celníci ze sekce Pátrání provedli v září závěrečnou realizaci...
Odklad zavedení Nařízení o odlesňování
Zemědělci, potravináři i obchodníci společně žádají ministra zemědělství: Vyjednejte odložení Nařízení...
Dotace státu a EU určené na rozvoj nákladní kombinované dopravy
Podpora státu měla vést k posílení přepravy zboží po železnici nebo vodní cestou. Místo toho roste silniční...