První úsek metra D je proražen

První úsek pražského metra na budované trase D Pankrác – Olbrachtova je propojen v celé stavební délce z budoucí stanice Olbrachtova až po tunel pro obratové koleje za budoucí stanicí Pankrác D ve směru na náměstí Bratří Synků.

Stalo se tak díky prorážce v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova, čímž se navzájem propojila nejvzdálenější staveniště. Vzhledem k povrchu se místo prorážky nachází zhruba v místě křížení ulic Na Strži a Jeremenkova.

Po zhruba 19 měsících od zahájení stavby je na prvním úseku metra D vyraženo více než 2100 metrů tunelů či štol a zhruba 60 % celkového objemu ražeb.

1. 12. 2023; TZ: DPP

 

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Získávání geotermální energie z tunelu metra

Instalace potrubí pro zisk geotermální energie v tunelu Fassenhof v Německu Autor: Studie využití geotermální energie při výstavbě metra I.D v Praze///Instalace potrubí pro zisk geotermální energie

Geotermální energie z metra D bude využita pro vytápění nové výstavby na Nových Dvorech.

Program Oprav dům po babičce

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Zvýšil zájem o podporu komplexních renovací neúsporných rodinných domů.

V Praze vznikne nové hřiště

Foto: ÚMČ Praha 1

Praha 1 zahajuje práce na projektu venkovního workoutového hřiště ve Vlašské ulici.

Tunel Mrázovka slaví 20 let od otevření

Tunel Mrázovka/TSK Praha

Dnes si připomínáme významné jubileum – dvacáté výročí otevření automobilového tunelu Mrázovka. 

reklama
reklama reklama