TSK doporučila varianty pro provizorní náhradu Libeňského mostu
Jako nevhodnější varianty propojení obou břehů Prahy 7 a Prahy 8 při stavbě Libeňského mostu se podle dnes představené studie objednané Technickou správou komunikací jeví provizorní jednokolejný tramvajový most a silniční most, oba vedoucí souběžně se stávajícím mostem, nebo pouze silniční most.
Mezi základní požadavky patřila minimalizace celkového přerušení základních typů dopravy mezi územím Prahy 7 a 8 během nutné rekonstrukce Libeňského mostu a realizace podmiňujících investic, tedy má být dimenzováno na automobilovou i tramvajovou dopravu včetně lávky pro pěší. Nesmí zásadně omezit vodní dopravu a musí být odolné vůči případné povodňové vlně.
Náklady projektové přípravy činí podle vybrané varianty od 13 do 22 milionů korun bez DPH, u všech variant bude trvat přibližně dva roky. Cena mostu pouze pro automobilovou dopravu v doporučené variantě činí kolem 130 milionů korun, mostu silničního i tramvajového pak kolem 350 milionů korun bez DPH.
15. 10. 2018; TZ: MHMP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...
Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.
Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.