V Praze jako doma

Kampaň „V Praze jako doma" úspěšně pokračuje. V metropoli se díky ní denně ubytuje až tisíc lidí.

Na začátku července pražská organizace na podporu cestovního ruchu Prague City Tourism spolu s vedením města spustila kampaň „V Praze jako doma". Nejčastěji turisté v rámci kampaně vyrážejí do zoologické zahrady, na Petřínskou rozhlednu nebo Pražský hrad. Hotely vydávají denně v průměru tisíc voucherů, které odpovídají počtu ubytovaných osob.

Kampaň hlavního města a Prague City Tourism „V Praze jako doma", jejíž web si zobrazilo do této chvíle téměř 600 tisíc lidí, si klade za cíl co nejvíce zmírnit ekonomické dopady pandemie na turismus, hotely a další subjekty na něj navázané. V současné chvíli je do kampaně zapojeno téměř 400 ubytovacích zařízení, ty vydávají téměř tisíc voucherů denně, které odpovídají počtu ubytovaných osob v Praze. Turisté je využijí jako volnou vstupenku do vybraných míst v hlavním městě nebo třeba i na privátní procházku s průvodcem. V rámci kampaně je pak možné navštívit kolem šedesáti turisticky atraktivních míst.

„Už více jak tři týdny mohou turisté z celého Česka i dalších zemí využívat benefity, které jim kampaň v Praze jako doma nabízí. Podle dosavadního ohlasu je kampaň úspěšná a pomalu tak pomáhá znovu nastartovat cestovní ruch v hlavním městě," říká radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková

Každý zapojený hotel v rámci kampaně má k dispozici vouchery s body, které mohou turisté za noci strávené v Praze získat. Maximálně lze obdržet osm bodů. V současné době se vydává v průměru 3,5 tisíce bodů denně z celkových 315 tisíc bodů. Ty budou k využití až do konce září. Už teď Prague City Tourism předpokládá, že se všechny body, které jsou pro kampaň k dispozici, naplno využijí. I samotná Asociace hotelů a restaurací si kampaň velice chválí.

„Asociace hotelů a restaurací České republiky jako partner programu V Praze jako doma vnímá první měsíc této iniciativy velmi pozitivně. Přestože se Praha stále potýká s velmi nízkým počtem návštěvníků ve srovnání s loňským rokem, zvýhodněné vstupné hlavně pro domácí turisty přispělo k oživení hlavního města. Věříme, že hosté, kteří se rozhodnou navštívit Prahu v letním období, se budou vracet i v budoucnu a využijí širokou nabídku kulturních a společenských aktivit, které Praha nabízí," uzavírá Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR.

23. 7. 2020, TZ: MHMP

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Vinohradská vodárna se probouzí k novému životu

HYDROPOLIS /ÚMČ Praha 10

V těchto dnech začala rekonstrukce historického vodárenského areálu z 19. století, kde vznikne osvětové centrum...

Soutěž na centrální část sídliště Červený Vrch

Červený Vrch/ÚMČ Praha 6

O nové podobě centrální části pražského sídliště Červený Vrch rozhodne architektonická soutěž.

Praha má po 74 letech novou vozovnu

Foto: DPP - Petr Hejna

Do Hloubětína se ode dneška vrací tramvaje.

Vzpomínkové místo Josefa Toufara a Jana Palacha

Foto: ÚMČ Praha 2

Josefa Toufara a Jana Palacha připomínají nové pamětní desky v Legerově ulici.

reklama reklama
reklama reklama