Vznikla pojízdná restaurace s kvalitní kuchyni Foodtruck Peugeot

Začátkem dubna 2015 odhalil Peugeot v předpremiéře na pařížském náměstí Carreau du Temple svou vizi „food trucku". Jedná se o projekt přinášející nové gurmánské zážitky, které vznikají díky inovativní pojízdné restauraci a její kvalitní kuchyni.

Foodtruck Peugeot pojmenovaný Le Bistrot du Lion (Bistro U Lva) vymyslelo a navrhlo designérské studio Peugeot Design Lab, studio typu Global Brand Design. Poprvé tato restaurace na kolech zaparkuje 14. dubna 2015 na Milánském designovém týdnu (Milan Design Week 2015) a poté se přesune o pár kilometrů dál do francouzského pavilonu, kde bude stát celých 6 měsíců u příležitosti světové výstavy Expo 2015 Milano a stane se bezpochyby jedním z hlavních lákadel francouzského pavilonu.

Značka Peugeot se rozhodla otevřít bistro a zrodil se Foodtruck Peugeot

Foodtruck po příjezdu na místo roztáhne křídla, zdvojnásobí svou šířku a přemění se v opravdový amfiteátr. Bistrot du Lion tvoří prostory pro přípravu potravin, stravování a občerstvení a současně DJ platformu odkazující na nový digitální hudební projekt Peugeot Music, který nabízí webové rádio a exkluzivní playlisty.

Značka Peugeot se rozhodla otevřít bistro a zrodil se Foodtruck Peugeot, foto Peugeot

Foodtruck je vybaven vším potřebným k tomu, aby se v jeho bezprostřední blízkosti mohlo venku pohodlně najíst 30 hostů. Výbava zahrnuje příbory, talíře, stolky pro jídlo ve stoje i slunečníky UMBROSA. Přitom je zaručen šetrný ekologický přístup, neboť Bistrot du Lion funguje tak, aby po jídle nezůstal v místě žádný odpad.

Gurmáni mohou sledovat každý pohyb šéfkuchaře díky 46palcové obrazovce a 8 běžným a 32 vysokotónovým reproduktorům značky FOCAL rozmístěným mezi autem a přívěsem. Tyto reproduktory přenášejí co nejvěrněji zvuky vznikající při přípravě jídla a připravují tak hosta na chuťový zážitek.

Kuchaři mají k dispozici čtyři grilovací a indukční desky a fritézu. Odsávací systém zajišťuje optimální kvalitu vzduchu a chlazený spodní prostor o objemu 400 litrů zaručuje čerstvost potravin. Lednice o objemu 350 litrů udržuje nápoje v chladu a profesionální kávovar ROCKET ESPRESSO umožňuje přípravu lahodné kávy.

Historie značky Peugeot

Historie značky Peugeot začala před více než 200 lety ve Francii, v zemi známé svou gastronomií i automobilovým průmyslem. V roce 1810 se rodinný mlýn Peugeot přeměnil na továrnu vyrábějící čepele pil. V roce 1840 byl vyroben první mlýnek na kávu značky Peugeot. V roce 1874 pak vznikl první mlýnek na pepř Peugeot s doživotní zárukou.

V roce 1882 se zrodil první dopravní prostředek Peugeot, a to bicykl Grand Bi, a krátce poté další vizionářský stroj, první automobil Peugeot. Od té doby se na silnice po celém světě vydalo již více než 65 milionů vozů této proslulé značky. Logo lva po mnoho let nosily a stále nosí jak výrobky určené do kuchyně, tak dopravní prostředky jezdící po silnicích celého světa.

V roce 2015 je Peugeot jedinou značkou na světě, která stále vyrábí předměty určené ke stolování a současně navrhuje a po milionech vyrábí různé druhy dopravních prostředků – automobily, jízdní kola a skútry.

TZ: Peugeot

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách

Foto: Generální ředitelství cel

V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...

Obsluhující v hernách bydleli

Foto: Generální ředitelství cel

Nelegální činnost provozovali nonstop. Ostravští celníci ze sekce Pátrání provedli v září závěrečnou realizaci...

Odklad zavedení Nařízení o odlesňování

Ilustrační foto: Praha Press

Zemědělci, potravináři i obchodníci společně žádají ministra zemědělství: Vyjednejte odložení Nařízení...

Dotace státu a EU určené na rozvoj nákladní kombinované dopravy

Foto: NKÚ

Podpora státu měla vést k posílení přepravy zboží po železnici nebo vodní cestou. Místo toho roste silniční...

reklama
reklama reklama reklama