Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí
Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí, ale s nejlepšími službami na trhu. Retail Summit 2019. Proměny CX v rodinné firmě SICO za 28 let.
Obchod je a bude vždycky o lidech. Úspěšný bude ten, kdo bude mít nejlepší vztah se zákazníky a bude o ně pečovat. Klíčové zkušenosti z transformace naší firmy směrem k moderním digitálním technologiím v online i na showroomech představil v rámci hlavního programu letošního Retail Summitu Tomáš Vala, generální ředitel společnosti SIKO.
Historie firmy SIKO sahá téměř 30 let zpátky, a za tu dobu jsme si prošli řadou milníků, změn, ale i přešlapů. Ale klíčové bylo naučit se dívat očima zákazníka.
„Jak často si zákazník kupuje koupelnu nebo kuchyň? Začínali jsme někde u čísla 20, dnes je to už lepší, přibližně jednou za 12-15 let. Zkušenost se svým nákupem koupelny či kuchyně před těmi 20 lety jste už pravděpodobně dávno zapomněli a srovnávat budete se zážitkem, který jste učinili včera nebo předevčírem, ať už jste nakupovali například nový smartphone na e-shopu nebo něco řešili v e-bance", doplňuje reálnou zkušenost Tomáš Vala.
Když si zařizujete novou koupelnu nebo kuchyni, chcete se inspirovat, vnímat vysněnou koupelnu či kuchyni jako celek v reálné velikosti, věci si osahat, vyzkoušet. Protože ty věci pak budete používat dalších 15 let a štvalo by vás, kdybyste se např. neotočili ve sprchovém koutu nebo by vám nebyla vana pohodlná.
Rozhodující je vzbudit zájem a doručit zážitek. Jak na to?
Naslouchat nestačí. Rozhodující je, zda přání splníme.Zákazníci vás nesrovnávají s konkurencí ve vašem oboru, ale s nejlepšími službami na trhu. Mapujte zákaznické cesty, zlepšujte CX na všech klíčových místech kontaktuPřipravte správnou nabídku pro správné zákazníky – to znamená: např. nenabízejte zákazníkovi designéra, když chce rychle vyřešit kapající kohoutek. Dopřejte zákazníkům možnost vyzkoušet si produkty „na vlastní kůži"
Máme velkou radost, že se nám podařilo doručit potřebný zážitek i účastníkům Retail Summitu. Podle výsledků zpětné vazby vyplněné od zhruba 30% účastníků z více než tisícovky přítomných, které nám pořádající agentura Blue Events poskytla, byla přednáška Tomáše Valy vyhodnocena v rámci hlavního programu jako nejlepší mezi českými řečníky.
13. 2. 2019, T.Z.: SIKO
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách
V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...
Obsluhující v hernách bydleli
Nelegální činnost provozovali nonstop. Ostravští celníci ze sekce Pátrání provedli v září závěrečnou realizaci...
Odklad zavedení Nařízení o odlesňování
Zemědělci, potravináři i obchodníci společně žádají ministra zemědělství: Vyjednejte odložení Nařízení...
Dotace státu a EU určené na rozvoj nákladní kombinované dopravy
Podpora státu měla vést k posílení přepravy zboží po železnici nebo vodní cestou. Místo toho roste silniční...