DPP hledá zhotovitele stavby

V rámci projektu elektrifikace autobusové linky č. 119 Nádraží Veleslavín – Letiště Praha je nutné postavit více než 11 kilometrů nového trakčního trolejového vedení.

Dopravní podnik hl. m. Prahy proto vyhlašuje veřejnou zakázku na zhotovitele této stavby. Její předpokládaná hodnota je 350 milionů Kč, ve Věstníku veřejných zakázek by měla být uveřejněna nejpozději v pondělí 4. července 2022. Novou infrastrukturu mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla Praha DPP plánuje začít stavět v průběhu posledního kvartálu letošního roku, výstavba potrvá přibližně rok.

V rámci projektu elektrifikace autobusové linky č. 119 Nádraží Veleslavín – Letiště Praha bude DPP stavět trakční trolejové vedení v úseku mezi autobusovým terminálem Nádraží Veleslavín a zastávkou Terminál 3, dále vzniknou krátké nabíjecí stopy v autobusových odstavech na letišti a nabíjecí stopy v garáži Řepy, odkud vozidla na linku č. 119 DPP vypravuje. Jedná se celkem přibližně o 11,6 kilometrů nového trolejového vedení. Vysoutěžený zhotovitel kromě stavby trakčních stožárů, trolejového vedení a pokládky kabelové trasy bude mít za úkol vybudovat také tři zcela nové měnírny (na Nádraží Veleslavín, Letišti Praha a v garáži Řepy) a vybavit příslušnou technologií novou měnírnu na Dědině, která vznikne v rámci projektu nové tramvajové trati z Divoké Šárky na Dědinu, přičemž výstavbu obou zmiňovaných projektů DPP úzce koordinuje. Zhruba 50 % trasy stávající trasy linky č. 119 na Letiště Václava Havla Praha bude pokrývat trolejové vedení, na zbylém úseku trolejbusy pojedou v režimu na baterii.

Nabídky dodavatelů bude DPP hodnotit v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek podle ekonomické výhodnosti, tj. podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH. DPP předpokládá vysoutěžení dodavatele a uzavření smlouvy s ním do konce letošního října.

Záměrem DPP je získat pro elektrifikaci autobusové linky č. 119 finanční podporu z Národního plánu obnovy, a to jak na stavbu nabíjecí infrastruktury, tak i na pořízení vozidel.

30. 6. 2022; TZ: DPP

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Ředitelství silnic a dálnic začalo stavět novou část Pražského okruhu

Pražský okruh/MDČR

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začalo stavět 12,6 kilometru dlouhý úsek Pražského okruhu z Běchovic na D1.

Stavba roku

Bubenečské nádraží/ÚMČ Praha 6

Rekonstrukce Bubenečského nádraží získala cenu veřejnosti v soutěži Stavba roku dopravní a technické infrastruktury.

Pražský okruh se prodlouží o 12 kilometrů

Foto: MD ČR

Na celkem 12,6 km dlouhém úseku jihovýchodní části Pražského okruhu z Běchovic na D1 začnou dělníci pracovat...

Získávání geotermální energie z tunelu metra

Instalace potrubí pro zisk geotermální energie v tunelu Fassenhof v Německu Autor: Studie využití geotermální energie při výstavbě metra I.D v Praze///Instalace potrubí pro zisk geotermální energie

Geotermální energie z metra D bude využita pro vytápění nové výstavby na Nových Dvorech.

reklama
reklama reklama