Zpřísňují se epidemiologická opatření ve Francii

S účinností od soboty 15. ledna 2022 se ve Francii zpřísní pravidla pro přístup ke službám všeho druhu (ubytování, restaurace, sportovní aktivity, muzea, divadla, kina atd.).

Zároveň vstoupí v platnost povinnost přeočkování (booster/3. dávka očkování) pro všechny osoby starší 18ti let do sedmi měsíců od druhé očkovací dávky.

Po uplynutí 7 měsíců od poslední očkovací dávky přestane platit očkovací průkaz a na držitele se pohlíží jako na neočkovaného. Přičemž platí, že osobám ve věku 12 – 18 let stačí dvě dávky očkování. Děti do 12ti let jsou z této povinnosti vyjmuty.

Pro vstup na území Francie je nutný negativní PCR (ne starší 24 hodin) nebo antigenní test (ne starší než 24 hodin) nebo potvrzení o provedeném očkování (7 dní po druhé vakcíně Pfizer, Moderna, AstraZeneca či 4 týdny po vakcíně Johnson & Johnson nebo 7 dní po první dávce vakcíny pokud osoba prodělala nemoc Covid-19) nebo potvrzení o prodělání nemoci Covid-19 v posledních 6 měsících. Informace naleznete také na stránkách Velvyslanectví ČR v Paříži.

14. 1. 2022, TZ: MZV

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Asiana Airlines na Letišti Václava Havla Praha

Asiana Airlines na Letišti Václava Havla Praha/Letiště Praha, a.s.

Jihokorejský dopravce Asiana Airlines bude od dubna 2025 létat na trase mezi Prahou a Soulem.

Preventivní ochrana před tropickými nemocemi

kontejnery naplněné vodou, které lákají komáří samičky k nakladení vajíček/Celní správa České republiky

Projekt FORBIO, ochrana trhu a spotřebitele v praxi. ​Jednou z důležitých funkcí Celní správy České republiky...

Dálniční známka! Pozor na podvodné SMS

Foto: MDČR

Pozor na podvodné SMS vyzývající k zaplacení pokuty za jízdu bez dálniční známky.

Průzkum z Národního parku Šumava

Šumava/MŽP

Celkem 8 z 10 obyvatel národního parku se považuje za milovníka šumavské přírody a 66 % obyvatel si myslí, že turismus...

reklama
reklama reklama reklama