FSDays 2015 představuje novou koncepci

7. ročník mezinárodního veletrhu nejnovějších trendů v oboru protipožární a zabezpečovací techniky, systémů a služeb Prague Fire & Security Days 2015 (FSDays 2015) se uskuteční ve dnech 15. – 19. září 2015 v PVA EXPO PRAHA, souběžně s komplexem stavebních veletrhů FOR ARCH 2015.

Za dobu svého trvání si FSDays získalo pověst kvalitního odborného veletrhu, jehož úlohou je představovat nejnovější trendy, postupy a systémy v protipožární ochraně, zabezpečení, ostraze a ochraně objektů, systémech pro inteligentní budovy, bezpečnosti v dopravě, it a kybernetické bezpečnosti, ale i materiálně‐technického vybavení pro záchranáře.

Veletrh se uskuteční ve dvou bezprostředně přiléhajících halách v samém středu letňanského výstavního areálu.  Zásadní novinkou je nové členění veletrhu. Označení „FSDays BUSINESS" ponese Hala 2D a je vyhrazena pro B2B část veletrhu - pro výrobce, dovozce, distributory, orientující se na odborného návštěvníka, kterému nové rozdělení usnadní orientaci v areálu.

Díky synergii s veletrhem FOR ARCH přináší FSDays zcela ojedinělé oborové propojení bezpečnosti se stavebnictvím, navíc v moderních, kvalitních a velkorysých prostorách největšího pražského veletržního areálu.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Rizika využívání kovů v zemědělství

Ilustrační foto: pixabay.com

Studie brněnských vědců varuje před riziky využívání kovů v zemědělství.

Pesticidy v krajině

Ilustrační foto: pixabay.com

Na distribuci pesticidů v krajině má vliv jak hospodaření, tak druh přírodního stanoviště, ukázala studie LDF...

Fiktivní faktury odhaleny

Foto: Generální ředitelství cel

Podvodem si na fiktivních fakturách přišli na dvacet sedm milionů korun. 

Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách

Foto: Generální ředitelství cel

V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...

reklama
reklama reklama reklama