Mnoho německých zadavatelů inzerce sází s ještě větším důrazem na noviny
Jak ukazuje pohled na vývoj reklamních investic v německých médiích, v letošním roce investovala řada zadavatelů reklamy ve srovnání s minulým rokem více reklamních eur do novin. Ukazuje to srovnání hrubých reklamních investic v prvním až třetím čtvrtletí 2014 se stejným obdobím roku 2013.
Při pohledu na hrubé reklamní investice do novin podle výzkumu agentury Nielsen se ukazují výrazné nárůsty objemu u mnoha velkých zadavatelů reklamy. Aldi, Rewe, Volkswagen, Norma a Real patří mezi pět největších zadavatelů reklamy v Německu. A právě tyto firmy dosáhly v objemu absolutních reklamních investic v novinách největší nárůst.
S více než 102 miliony Euro ve třech čtvrtletích letošního roku zvýšila společnost Aldi objem své inzerce v novinách o 46 procent, a je proto s nárůstem výdajů o 32 milionů ve srovnání s minulým rokem zadavatelem s největším nárůstem objemu novinové inzerce. S nárůstem objemu novinové inzerce Aldi Süd ve třetím čtvrtletí se objem novinového rozpočtu firmy ještě zvyšuje.
Také u společnosti Real je orientace na reklamu v novinách významná, jak lze vyčíst z údajů o reklamních výdajích. Jen ve třech čtvrtletích letošního roku řetězec investoval do novinové reklamy o 23 milionů euro více než v loňském roce.
TZ: Unie Vydavatelů
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Rizika využívání kovů v zemědělství
Studie brněnských vědců varuje před riziky využívání kovů v zemědělství.
Pesticidy v krajině
Na distribuci pesticidů v krajině má vliv jak hospodaření, tak druh přírodního stanoviště, ukázala studie LDF...
Desítky případů porušení zákona o hazardních hrách
V září letošního roku proběhla celorepubliková kontrola zaměřená na dodržování zákona o hazardních hrách...